טיפול רגשי לילדים ברחובות

טיפול רגשי לילדים ברחובות
תוכן עניינים

בשנים האחרונות חל גידול רב במספר המטפלים הרגשיים בארץ. אצלנו בטיפול-לי תוכלו למצוא טיפול רגשי לילדים ברחובות, במרכז הארץ ובצפונה עם מטפלים מיומנים ומוסמכים עבור ילדיכם. כפי שציינו במאמר על הטיפול הרגשי, טיפול רגשי לילדים מאפשר לילד להתמודד ולצלוח את קשיי החיים יחד עם מטפל מוסמך. לעיתים כאשר ילד חווה תסכול ומבטא את התסכול באמצעות כעס או כל הבעה אחרת יתכן ועומד מאחורי בעיותיו סיבה אמתית. אצלנו בטפול-לי נמצאים מטפלים מוסמכים בטיפול רגשי לילדים ברחובות.

מטפל רגשי לילדים – מהו התהליך?

הורים, האם אתם שמים לב שהילד שלכם מתוסכל, מבויש או כועס על הסביבה? כדי מאוד שתבינו קודם מהיכן התסכול נובע. אם אינכם יודעים ואתם רוצים לטפל ולהבין לעומק מהיכן הכעס והתסכול, תוכלו לפנות אלינו ואל היועצים של טיפולי. לאחר פנייה שלכם אלינו המטפל מבצע אבחון ראשוני יחד עם הילד ובוחן את דרך הטיפול המתאימה לו, הטיפול יכול להיות דרך משחק, ציור, דיבור ועוד. כמות הטיפולים תיקבע על ידי המטפל. טיפול רגשי לילדים בדרך כלל יתבצע יחד עם ההורים על מנת לקדם ולהקל על מהלך הטיפול עבור הילד בצורה מיטבית יותר. יש לדעת, כי התמדה בטיפולים הינה קריטית עבור התקדמות והצלחת הטיפול.

היכן ניתן לקבל מענה וטיפול?

אנו עומדים לשירותכם ומציעים את מיטב המומחים והמטפלים למען קידום והקלה בקשיי החיים עבור ילדכם, לכן על מנת שתקבלו את הטיפול באזורכם ניתן לפנות אלינו ונסייע ככל שניתן על מנת לתת את המענה הטוב ביותר.

אנו ‘טיפולי’ נמצאים לשירותכם לכל שאלה או פנייה.

שיתוף:
מאמרים אחרונים
כתבות שאולי יעניינו אתכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם!
דילוג לתוכן