טיפול רגשי לילד בן 3

טיפול רגשי לילד בן 3
תוכן עניינים

ילד בגיל 3 יכול פעמים רבות לחוות מצוקה רגשית מבלי שאנו ההורים נבחין בכך. מצוקה רגשית אצל ילדים יכולה להיווצר בעקבות גורמים שונים למשל בעקבות לידת אח, מעבר דירה וסביבה מוכרת, גירושין, חוויה לא נעימה שהילד עבר ועוד. ילד בגיל זה עדיין אינו יודע כיצד לבטא את רגשותיו ותחושותיו באופן מלא ואף ייתכן שהוא בעצמו לא יודע מה עובר עליו. לכן, כאשר אתם ההורים מבחינים או חושבים שקיים שינוי בהתנהגות או משהו בהתנהלות הילד אינו כפי שהיה ויש לכם חשד, מומלץ לפנות לגורם מקצועי ולהיעזר.

מהו טיפול רגשי לילד בן 3?

בפנייה לטיפול רגשי, המטפל יכול לבצע הערכה מדויקת על מצבו של הילד ולעזור לו להיפתח ולשפר את מצבו. טיפול רגשי לילד בן 3 יהיה שונה במעט מאשר טיפול רגשי לילד בן 4 ושונה בוודאי מטיפול רגשי לילד בן 10. הטיפול צריך להיות מותאם ורגיש, על מנת לאפשר לילד להיפתח ולבטא את אשר עובר עליו וזאת על ידי בניית מערכת יחסים מוגנת ובטוחה מול המטפל.

אלו סוגי טיפולים מתאימים לילד בן 3?

אצלנו בטיפולי צוות המומחים שלנו יודע להתאים ברגישות ובמיומנות את הטיפול עבור הילד. טיפול רגשי לילד בן 3 יכול לכלול ריפוי בעיסוק, עבודה עם קלינאית תקשורת ואף טיפול באומנות. בגיל זה, מעבר לשיח ישיר, הטיפול יתמקד בעיקר במשחק או ביצירה על מנת לגרום לילד להרגיש בנוח ולהיפתח. המטפלים המקצועיים שלנו בטיפולי יודעים לקרוא את השטח ולזהות דרך משחק ויצירה את המצוקות הרגשיות של הילד ולתת להן את המענה המתאים.

כיצד עובד תהליך הטיפול?

בין אם מדובר על טיפול רגשי לילד בן 3, טיפול רגשי לילד בן 6 או טיפול רגשי לילד בן 8, אנו מתחילים בפגישה ראשונה עם ההורים. לאחר בחירת הטיפול המועדף ההורים ימסרו למטפל את כל המידע הרלוונטי להיכרות עם הילד, סביבתו והסיבה בגינה פנו לטיפול. בהתאם לנאמר בשיח יקבעו מטרות הטיפול וכן תיקבע סדרת טיפולים קבועה, על מנת ליצור שיגרה החשובה להצלחת הטיפול. חשוב להדגיש שטיפול רגשי יכול לסייע לקשר בין הילד למשפחתו ועוזר לריפוי פצעים ומאפשר התמודדות עם קשיים נפשיים שהילד חווה.

אצלנו בטיפולי תמצאו צוות מומחים אשר ילווה אתכם ואת ילדכם ברגישות ובמקצועיות, תוך שמירה על כל זכויות הילד.

שיתוף:
מאמרים אחרונים
כתבות שאולי יעניינו אתכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם!
דילוג לתוכן